گزارش روز:مسی پردرآمدترین بازیکن دنیا می شود

 گزارش روز:مسی پردرآمدترین بازیکن دنیا می شود

در هفته ای که گذشت ، شاید بتوان مونیس فرناندس داور اسپانیایی بازی الچه- رئال مادرید را جنجالی ترین چهره هفته فوتبال اروپا نامید؛ داوری که با اشتباهات فراوان و تصمیمات جنجالی اش در جریان این دو تیم توجهات زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد تا در پایان آن دیدار که با برد بحث برانگیز2-1 رئال همراه بود، خیلی ها به ویژه رسانه های کاتالان از دزدی نتیجه صحبت کرده و بردهای رئال زیر سوال برود. یکی از روزنامه های کاتالونیا فردای آن بازی تیتر زد:« رئال همین طوری می برد.» اما شرم آور ترین اتفاق آن بازی، تصمیمات جنجالی داوری نبود، بلکه نحوه کریستیانو رونالدو بعد ازتبدیل کردن آن پنالتی جنجالی به گل بود.. او بعد از زدن گل برتری تیمش در حالی که شادی می کرد و برسینه اش می کوبید، فریاد می زد:« من بزرگترین هستم.. یوووو... من بزرگترین هستم.» در آن شرایط پرتنش، شاید کمتر کسی به جملاتی که کریس برزبان آورد توجه کرد؛ اما کریس فراموش کرده بود که تنها یک توپ را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف نموده و بهترین و بزرگترین بازیکن دنیا، فرد دیگری است؛ دارنده 4 توپ طلا: لیونل مسی

ستاره آرژانتینی این روزها به شدت درگیر برگزاری جلسه دادگاهی بود که او را به فساد مالی متهم کرده بود وبه حل هرچه سریعتر مشکلش با اداره مالیات بارسلونا می اندیشد. او روز جمعه اظهاراتش دراین باره را در دادگاه مطرح کرد وامیدهای زیادی دارد تا این مشکل حل شود. این روزها مسی بهترین مشتری دادگاه اسپانیاست و فردی است که بیشترین جریمه و رقم مالیاتی را باید بپردازد. چندی پیش بود که ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا حمایت تمام و کمالش را از ستاره آرژآنتینی تیمش درمقابل مشکلات مالیاتی ابراز کرد تا مسی احساس تنهایی نکند. به علاوه رئیس باشگاه کاتالان اخیرا نیز به اعضای خانواده مسی خبر داده که به زودی قرارداد او مورد بازبینی قرار گرفته و بهتر خواهد شدو دلیل او هم این نبود که مسی دراین باره حرفی زده باشد، بلکه سران باشگاه بارسلونا معتقدند که  بهترین بازیکن دنیا، باید بهترین دستمزد دنیا را هم بگیرد.
مسی فصل گذشته مبلغ 15.5 میلیون یورو به طور خالص دریافت کرد؛ چرا که در قراردادش بندهای دیگری هم هست که باعث می شود او مبالغ متعددی را به عنوان پاداش از سران باشگاه بارسلونا دریافت کند. حالا سران باشگاه بارسلونا در حال بررسی هستند تا رقم دستمزد مسی را به بیش از دستمزد 18 میلیون یورویی سالانه رونالدو برسانند. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.س، بحث کل کل و رقابت نیست، و بحث دراین است که در دنیای فوتبال وقتی دو ستاره در یک لیگ هستند، درست نیست که ستاره ای که برای کسب پنجمین توپ طلای متوالی اش می جنگد، بهترین درآمد ممکن را نداشته باشد.حالا روند مذاکرات برای افزایش دستمزد و بهبود قرارداد مسی آغاز شده و او شایستگی اش را هم دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, | 19:40 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح